Reklamation och retur hos poshter.se
”När du handlar hos på Poshter vill vi att du ska känna dig 100% nöjd.
Vi värderar våra kunder högst och vi kommer att göra allt vi kan för att hjälpa dig.”
Fyll i formuläret längre ner på sidan.

Retur
Vi ger dig vidare instruktioner i vårt mejlsvar. Vid byte eller retur av vara står du själv för returkostnaden. Återbetalning av ordersumman eller makulering av utställd faktura skall göras av Poshter AB inom 14 dagar från det datum då den returnerade varan mottagits och godkänts.
Byte
Byten hanteras på samma sätt som returer. Enda skillnaden är att du i informationen till oss även anger vilken produkt du vill byta till.
Reklamationer
Vid reklamationsärenden står Poshter AB för eventuell returfrakt. Skicka inte tillbaka något innan du fått bekräftelse från oss via mejl. Återbetalning av ordersumman eller makulering av utställd faktura skall göras av Poshter AB inom 14 dagar från det datum då ärendet hanterats.
Detta gäller alla typer av returbegäran.
- Det är viktigt att du fyller i samtliga fält i returblanketten. Returnumret är giltigt i 14 dagar och returen måste vara oss tillhanda inom dessa dagar.
Vi kommer att kontakta dig per e-post så fort din begäran har mottagits och kontrollerats.
Tänk på att alltid skicka tillbaka postern i sitt ytteremballaget för att den inte ska skadas. Rulla den försiktigt.
Bifoga en kopia av returbekräftelsen i returen och skicka den till oss.